7. 2. 08

Po čisto pravem fjordu - 7. 2. 2008



Že Queenstown je na krasnem mestu, mi pa smo šli iskat še kaj lepšega. Skoraj 300 km daleč je do fjorda Milford Sound, kjer sta dve uri na ladji minili kot bi mignil. No, najprej je bilo treba pospraviti kosilo. Spet samopostrežba in taka izbira, da si hitro nabereš preveč. Potem pa na zgornjo palubo, kjer sicer najbolj piha, razgled pa je tudi najlepši. Okrog fjorda se dvigajo čez dva tisoč metrov visoke gore, nekatere na vrhu s snegom pokrite, tudi ledenik se najde vmes, pod ladjo pa do 300 metrov globoka voda. Nekaj slapov krasi bregove, najvišji je menda 160 metrov visok, drugi samo malo manj, razkriva pa se nam kot pajčolan. Da nam ne bi bilo preveč dolgčas, se nam na veliki skali razstavijo še tjulnji. Res uživaško.
Kaj pa pot do tja? Jezera, tu in tam majhno naselje, vse naokrog pa gore. In vmes? Pašniki, pašniki, pašniki... Nekaj goveda, malo konjev, črede jelenov, ovc pa na tisoče. Smo pač v Novi Zelandiji.
Lep dan je treba zaključiti s primernim večerom: z gondolo v višine in krasni razgledi na jezero, sončni zahod za sladokusce... Domače pivo pa je tudi treba poskusiti.

2 komentarja:

Ingrid pravi ...

Draga Romana!
Pa sem te našla tudi na blogu. Me veseli, da uživaš. Privoščim ti in te bom skušala posnemati. Tudi sama namreč rada potujem in prav preko tega (iz profila) sem te našla. LP od
Ingrid, nekoč in zdaj spet članice razvojne skupine za e-angleščino

Romana Ivačič pravi ...

Ingrid, zivjo!
Kako lepo, da si se mi oglasila. Krasno pa je tudi, da razvojna skupina spet dela. Veliko uspehov in lep pozdrav!