Okolica Loškega Potoka - 15. 4. 2007

Tretja sreda v mesecu je in spet je na vrsti planinski izlet z avtobusom. Mimogrede smo skozi Trebnje do Škofljice, kjer zavijemo v smeri Ribnice, vendar samo do Žlebiča, od koder nas pot vodi na desno mimo Nove Štifte, skozi Sodražico, potem pa so večini že manj znani kraji. V prijetnem kraju Hrib Loški Potok nas pričaka vodič domačin, ki nam najprej privošči kavico, potem pa popelje do vasi Retje in še naprej do poznobaročne cerkvice svetega Florijana.

Z žarom nam predstavlja lepote svojega kraja, nas vodi ob potoku s požiralniki, potem pa po gozdovih v okolici. Malicamo kar pri njegovi počitniški hišici, kjer med drugim predstavi tudi polharstvo. Snovi mu ne zmanjka, saj kot "pripravnik" za upokojenca pridno zbira eksponate za svoj polharski muzej. Sledimo mu tesno za petami, ne samo zaradi zanimivega pripovedovanja, ampak tudi strahu pred medvedi, saj na poti odkrijemo več njihovih očitnih sledov. Od lovske koče se zazremo proti Snežniku, potem pa se spustimo k gostoljubnim Ješelnikovim, kjer nas čaka prava gostija z golažem, regratom, zavitkom, kavo... Na samem je ta Novi Kot, že čisto na meji s Hrvaško, zato pa lahko tu uživaš blaženi mir. Na povratku se ponovno ustavimo V Loškem Potoku in se povzpnemo do cerkve svetega Lenarta, od koder z očmi objamemo ta prelepi kraj in gozdove vse naokrog. Še dobro, da je Ješelnikov fant pred davnimi leti poiskal svojo družico v bližini Sevnice in nam je lahko zorganiziral ta obisk. Marsikdo od nas sicer ne bi nikoli spoznal teh krajev in njihovih prisrčnih ljudi.