Selce nad Blanco, Okrog, Presladol - 29. 4. 2019

Deset se nas zbere ob osmih zjutraj na parkirišču pri krožišču v Šmarju (Sevnica): Ponedeljkova skupina Planinskega društva Lisca Sevnica in Sredini fotografi. Nekateri so tako eno in drugo, dve članici pa je nekaj zvilo. S tremi avtomobili se zapeljemo do Kmetije Roštohar v Selcah nad Blanco.

Foto: Vinko Šeško.
Gospodar nas pričaka s slastnimi kanapeji, borovničevcem  in kavo. Malo poklepetamo, potem pa pot pod noge.

Dolgoročna in kratkoročna napoved je obetala dež, ampak ves čas k sreči ni padla niti kapljica. Hodimo po gozdni cesti pod krošnjami sveže zelenih bukev, potem pa ob vinogradih in zidanicah Krajnih Brd

Mimogrede smo na Okrogu (402 metra nadmorske višine) pri prijazni stavbici, kjer se na pokriti terasi malo okrepčamo.

Spodnji posnetek s fotoaparatom Vinka Šeška.
Uživamo v razgledih, potem pa sledi še fotografiranje.

Nekaj časa se vračamo po isti poti, potem pa krenemo še v hrib in po globokem useku in bližnjici nazaj do Roštoštoharjevih

Tam nas že čaka šesterica nepohodnikov,

Foto: Vinko Šeško.
sledijo čestitke, darila, lepe želje ... Malico zalivamo z vinom in jabolčnikom, vmes pa je čas še za klepet o kmetiji, sorodnikih, znancih.

Pohodniki se odpravimo na drugi del pohoda od kmetije Selce nad Blanco 10 do mojega nekdanjega doma v Presladolu 10, ostali pa se tja zapeljejo.

Nekaj časa hodimo po cesti, ki je ravno na meji med sevniško in krško občino, potem pa se ob vinogradu povzpnemo do najvišje točke z lepim razgledom v smeri Senovo in Brestanica.

Mimo nekdanje kovačnice se spustimo na greben, od koder vidimo cerkev svetega Antona v Gornjem Leskovcu, desno pa Kališevec.

Največje zanimanje pa vzbudijo kukavice na travniku ob cesti. Malo se spustimo, potem pa vzpnemo do zidanic, ki so v lasti tet Primoža Kozmusa. Po gozdnih stezah pridemo na cilj,

kjer nas čakajo preostali gosti in bogato obložena miza.

Po daljšem dogovarjanju se odločimo, da nazaj v Selce ne gremo več peš, ampak z avtomobili. Pri Roštoharjevih še zadnjič nazdravimo, potem pa se porazgubimo po domovih.

DRAGI MOJI: PRISRČNA HVALA ZA VSE DOBRE ŽELJE IN DARILA! LEPO MI JE Z VAMI IN TUDI VI STE ZASLUŽNI, DA SEM LAHKO OBRNILA LIST Z NOVO DESETLETKO!