Konjsko in Lukovec - 1. 7. 2020

Študijski krožek Spoznavanje vrednot pri Društvu Univerza za tretje življenjsko obdobje Sevnica ima sicer počitnice, ampak tudi počitniški program. Zbor ob običajni osmi uri na parkirišču pri krožišču v Šmarju (Sevnica) - lepo sončno jutro je, sonce že kar toplo greje, zato bo treba kam v senco.

Z Miro sva sami in peš se napotiva po brvi preko Save, s katere je vedno lep pogled na Boštanj, potem pa navzgor in mimo tovarne Siliko. Za njo se pri križu odcepi gozdna pot v levo, ki je še malo blatna, preko nje pa leži tudi podrto manjše drevo, ki se ga da obiti. Na križpotju se odločiva za desno pot, ki vodi lepo po gozdu navkreber, se potem zravna in že sva na gozdnem robu.

Ker še niso pokosili trave, naju rosa malo zmoči, razveseli pa pogled na lovsko prežo in mogočno drevo češnje s slastnimi plodovi. V izobilju si jih privoščiva.

Pot naju potem vodi proti naselju Konjsko med njivami, travniki in sadovnjaki.

Da bi bilo zadoščeno imenu, se na desni pasejo lepi konji

V vasi naju na brežini pozdravi lepa skupina hortenzij, na križišču prijazni kozolček, nikjer pa ni žive duše. Spustiva se v dolino,

srečava polža, ki "hiti" v nasprotni smeri, potem pa spet v hrib in mimo Zemljakovih.

Vse je lepo urejeno okrog kapelice in domačije, govedo se hladi v senci, na pašnikih pa neštete terase in terasice, shojene od živali na paši. Odločiva se, da ne greva do cerkve svete Marije Magdalene, ampak jo mahnava na levo in uživava v lepih razgledih.

Okolice hiš na robu Lukovca so lepo urejene, uživava ob pogledu na okenske police z rožami, lilije, bele hortenzije,

ob robu gozda pa se bohoti divje cvetje.
Pri križu zavijeva na levo, hodiva po gozdnih poteh v dolino in spet navkreber,

potem pa že ujameva pogled na Sevnico

Samo še po strmi poti navzdol in skleneva krog. Po brvi preko Save je že čisto poletno vroče in prijetno je v lokalu posedeti ob kavi in klepetu. Ja, poleti bo treba bolj zgodaj na pohod!

Neverjetno, kako včasih človek hodi dan na dan po isti poti, pa nečesa ne opazi. Pred Policijsko postajo Sevnica raste zanimivo drevo - dvobarvni javor. Zakaj je tak? Kdo ve.