Lukovec, Konjsko, Primož - 10. 10. 2022

Ponedeljkova skupina Planinskega društva Lisca Sevnica: sedem nas je ob osmih zjutraj na parkirišču pri krožišču v Šmarju (Sevnica) in z avtomobili se odpeljemo do

Kulturnega doma na Lukovcu, kjer parkiramo.

Foto: Ljubo Motore.

Naprej pa peš: mimo nasada orehov, slikovitih kozolcev, z rožami obkroženih hiš ... Potem zavijemo v desno

in se skozi gozd in ob nenavadnih jamah povzpnemo do Cerkve Marije Magdalene iz 17. stoletja s kasnejšimi dozidavami in renoviranji. S toplimi barvami fasade razveseli mimoidočega na majhni jasi v družbi treh lip in gredice.

Po cesti se malo spustimo mimo vodnega zajetja,  potem pa zavijemo na levo in v breg, vendar ne za dolgo: nadaljujemo po skoraj po ravnem speljani lepi gozdni poti.

Foto: Vinko Šeško.

Ob njej pa GOBE: ne samo dežnikarice in tintnice, tudi čisto pravi čokati jurčki.

Ko se je treba spustiti, zapustimo široko pot in uberemo ožjo bližnjico, pri kateri je treba zaradi kamenja in drobnega rastja paziti na vsak korak.

Foto: Ljubo Motore.

Konjsko
: lepa planota njiv in travnikov, zgoraj pa za krono hiše. Pri prvi nas povabijo na mošt in temu se nikakor ne odrečemo. Na Lukovec se vračamo v dveh skupinah: po cesti, drugi pa skozi gozd, kjer na veliko pripravljajo drva (bo huda zima?).

Tudi tu ne manjka dežnikaric.

Avtomobili pohlevno čakajo, ni pa še čas za domov. Zapeljemo se še k Elčki in Vinku na Primož (Češnjice), kjer je najprej dezinfekcija,

Foto: Vinko Šeško.
potem pa se lotimo slastnega golaža, zalivamo z različnimi vrstami mošta, pri kavi pa prigrizujemo še pecivo. Razlog za pojedino je Elčkin rojstni dan.

VELIKO DOBREGA IN LEPEGA, ELČKA, KAJ SKUPNEGA, PREDVSEM PA DOVOLJ ZDRAVJA!

Čeprav je le tu in tam pokukalo sonce izza oblakov, je bilo to eno lepo dopoldne.