Izola - 16. 11. 2008

Krasen, sončen dan! Dopoldne rezerviramo za sprehod do vasi Šared. V Jagodju na levo, pa mimo vinogradov, potem pa je pomembno, da najdemo podhod pod glavno cesto. Malo desno, zdaj pa še samo navkreber. Ja, če pa naju s prijateljico premami lepa pot malo po ravnem in na desno! Potem je treba pa po kozjih stezicah in kar med oljkami. Je pa razgled kljub temu krasen: za Trstom še venec gora z belo kapo, Izola z okolico pa kot na dlani. Ko prerineva na že znano pot, ni več problema. Prijetno sva presenečeni, da je gostinski lokal kljub nedelji odprt in sadni čaj se res prileže. Potem greva po grebenu naprej, da se naužijeva razgledov proti Lucanu in Piranskemu zalivu. Za povratek izbereva smer proti Belvederju, da je vse skupaj bolj zanimivo.
Za popoldne se odločiva, da ne bova veliko pešačili, saj sva že dopoldne več kot dve uri. Res se z avtobusom odpeljeva do Pirana, ampak tudi hoja ob obali do Lucije ni tako kratka. Za dovolj energije si že na začetku privoščiva belo kavo, saj so nas domačini navadili, da dobiva sicer le nekaj kapljic dragocene kavine vsebine. Za uživanje je enkrat na dan premalo, torej jo spijeva dvakrat. Pa saj tudi pešačiva dvakrat na dan, pa v bazenu plavava tudi zjutraj in zvečer... Torej je vse zasluženo!
V tem jesenskem času pa so dolgi tudi večeri. Prizadevno vodstvo našega letovanja v Izoli - Fanika in Jože sta nas danes lepo zbrala po večerji in nas počastila z refoškom, ki sta ga baje "naprešala" sama v teh dneh, kar smo že na morju. Dobra volja se nas je hitro prijala in ni manjkalo prijetnega klepeta, šal, ubranih pesmi. Med drugim smo peli tudi:
Kadar boš na rajžo šel,
ter po kolovozi.
Veseli bodimo zdaj vsi,
naj nas pesem druži.
Če kdo kaj dobrega počne,
se mu kar pridruži.
¤¤¤¤¤¤
Sicer pa: mi mamo se fajn!