26. 4. 15

Okrog Sevnice - 26. 4. 2015

Sprehod po travniku med bazenom in Gričem, pa mimo hrastov do pokopališča, po nekdanjem sadovnjaku v Drožanjsko ulico, med sadovnjaki proti Svetemu Roku, po stezicah gozda ob sadovnjaku - to je zame vsakdanjik. Danes pa sem vzela fotoaparat in si napravila krasno nedeljsko dopoldne ob lepotah, ki so v bistvu pred nosom.


Stopim iz bloka, prečkam cesto in že sem v zelenju. Grede ob cesti so sicer zaradi bodočega urejanja stadiona neobdelane, kljub temu pa polne rumenih in belih cvetov. 


Za nameček še drevo kutine v polnem cvetju. Na gredah malo više že rastejo vrtnine, na eni pa se bahajo mogočni cvetovi Clusijevega svišča (encijana), ob drugi diši španski bezeg. Vse v okviru zelenega travnika, gozda nad njim in posameznih dreves na njem. 


S steze se je vredno ozreti proti Sevnici in Boštanju, malo zajeti sapo in zadihati svežino pomladnega zraka. Veter skrbi za njegovo stalno mešanje, prinaša pa tudi vonjave cvetja in trav. 


Sadovnjaki jablan pod Svetim Rokom so polni cvetja, kot neveste pa so tudi posamezna drevesa na Hrastih in ob poti proti pokopališču. Za kondicijo se spustim po stezi nekdanjega sadovnjaka, ki je sicer zdaj zagrajen pašnik, vendar zaenkrat še brez živine. Potem pa se je treba spet povzpeti nazaj. 


Levo in desno od ceste je neverjetno veliko spominčic, bogato cvetijo tudi jagode. 


Pokopališče nudi lepe razglede na grad in dolino Save z naseljem Log. 
Vračam se do križišča in po cesti med sadovnjaki proti Svetemu Roku. Asfalt in vzpon mi ne dišita preveč, zato zavijem levo nad sadovnjakom in v gozd, ki je preprežen s potkami. Posebno je senca tega gozda dobrodošla v poletni vročini, pa tudi danes prija. 


Ob stezah me podravljajo ripeče zlatice, še neke druge bele rožice, posebno lepa pa je kombinacija navadnega zimzelena in sadik hrasta.
Namesto ene ure sem tokrat bila na poti kar dve. Lepote okolice Sevnice si to gotovo zaslužijo.

Video: 

2 komentarja:

LINA pravi ...

Prekrasen zanimiv zapis poti okolice Sevnice...Vesela sem da spoznavam tudi ta del naše lepe dežele

Romana Ivačič pravi ...

Hvala, Paulina! Ti pa mi odkrivaš svoj del ...