Drečji Vrh in Posestvo Pule - 23. 1. 2017

Sedem nas je iz Ponedeljkove skupine Planinskega društva Lisca Sevnica in z dvema avtomobiloma se odpravimo do Mokronoga,

kjer v Bistroju pri klavnici sedemo h kavici in klepetu. Potem pa še malo vožnje skozi Gorenji Mokronog in proti Trebelnemu.

Pod Cerkvijo Svetega Petra s kostnico zavijemo na levo, ker nas kažipot lepo usmerja na Posestvo Pule.

Cerkev je iz 12. stoletja s kasnejšimi spremembami, kostnica v obliki romanske rotunde je iz istega časa, nad shranjenimi kostmi Kapela Svetega Mihaela. Okolica skriva še veliko arheoloških zakladov.

Parkiramo nasproti table za Drečji Vrh, kjer se desno odcepi cesta za Cikavo. Mi pa kar naprej po cesti, malo v hrib, pa po ravnem,

celo malo navzdol, dokler ne pridemo do zanimive ograje Posestva Pule. To je "elitno podeželsko hotelsko naselje" s štirimi zvezdicami, devetimi ekskluzivnimi lesenimi hišami, spa centrom, vinsko kletjo - vse za v naprej rezervirane skupine in zaključene družbe. Zlasti slovesne so lahko tu poroke, priljubljena poslovna srečanja ali preprosto uživanje v lepem okolju. Vsa poslopja so zgrajena po vzoru tistih iz 17. stoletja.

Danes ni videti posebnega utripa: nekdo nekaj dela pri gospodarskem poslopju, uslužbenec z recepcije je prišel pogledat, kdo se mota naokrog, in pokadit cigareto.

Vračamo se po isti poti, le v Mokronogu zavijemo drugače: Sveti Vrh, Pavla Vas, Malkovec. Seveda: malicat gremo v naše zavetišče pri Slavici in Tonetu na Bojniku. Mimogrede ju spravimo še ob nekaj trdih in tekočih dobrot, potem pa se skozi Telče in preko Laz pri Boštanju vrnemo v Sevnico.