20. 1. 17

Občni zbor vandrovcev, Vinkov rojstni dan in otvoritev njegove razstava - 19. 1. 2017

Ta teden se kar vrstijo dogodki v čast visokemu jubileju Vinka Šeška, upokojenega inženirja gozdarstva, vnetega planinca, odličnega fotografa, zagrizenega vandrovca. 


Vandrovce nas je sklical na občni zbor ob treh v Zavetišču pod Svetim Rokom. 


Posnetka s fotoaparata Vinka Šeška.
Mize v spodnjem in zgornjem prostoru so umetelno obložene z dobrotami na lesenih deskah, palčkah v štoru ..., namesto klasičnih krožnikov so tu leseni podstavki z zarezo, v katero se prilega kozarec, da lahko z drugo roko sežeš še po kakšnem priboljšku. Domiselno, nenavadno, lepo! Kaj vse zmoreta dve mlajši generaciji iz Šeškove hiše s partnerji! Vinko že nazdravlja ob čestitkah, čas je za našo himno po napevu Mi smo mi, fantje vsi:

Mi smo mi, vandrovci, mi smo prva liga. Ko divjamo naokrog, napor je ena figa. 
Pa zakaj, pa zato, ker naj vedno lušno bo, ker naj vedno lušno bo, zato, zato! 
Vinko ta, se spozna na vodenje in slike, potrpi, če treba je, njegove so odlike. Pa.. 
Osemkrat po deset, to je le število, kakor se počutiš ti, to ti je pravilo.                  
Še naprej delaj to, da ti vedno lušno bo, da ti vedno lušno bo, tako, tako.       
Srečo ti vsak želi, varne vse korake, zadovoljstva, zdravja še, vesele drušne naše! 
Pa zakaj, pa zato, naj ti vedno lušno bo, naj ti vedno lušno bo, zato, zato.      

Foto: Zmago Grabrijan.
Nevenka ima pripravljeno umetniško čestitko v verzih z izbranimi besedami, preda mu tudi darilo vseh vandrovcev v obliki bona za panoramski let in svojo izvirno narisano sliko - svojsko povezavo Krna in Primoža. 


Foto: Zmago Grabrijan.
Skupina iz Laškega in Rimskih Toplic prinese torto, Mimi mu podari lično pečeno srce iz testa, tudi jaz sem deležna njenega pečenega darila, Milka nameni cvet iz testa tudi Elčki, ki je okrogli jubilej slavila septembra, sem in tja potujejo steklenice žlahtne kapljice, pladnji s pecivom ... 
Uradni del občnega zbora je kratek: Vinko predstavi program za leto 2017, ki ga potem ob jedači in pijači v manjših skupinah predebatiramo, se spominjamo lepih trenutkov iz preteklosti, se družimo in zabavamo.


Kmalu po peti uri se odpravimo na grad, kjer je otvoritev Vinkove razstave "Sposojeno od naših vnukov - smo sposobni vrniti?" Sneg nam škripa pod podplati, ko se s parkirišča vzpenjamo proti gradu, ki se koplje v lučeh. V Mosconovi galeriji je Vinko pripravil izbor svojih posnetkov, povezanih z naravo. 


Foto: Nevenka Vahtar.
To povezanost je v svojem nagovoru posebej poudaril Dušan Klenovšek z zavoda Kozjanski park, avtor razstave pa je vse slikovito dopolnil s pripovedjo o fotografiranju medvedov. V prijetni večer  nas je popeljal kvartet klarinetov z Glasbene šole Sevnica s skladbama Tam, kjer sem doma in Za prijatelje. 

Foto: Nevenka Vahtar.
Program je povezoval Rok Petančič, svetovalec za kulturo na Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Sevnica, skupaj z direktorico KŠTM Mojco Pernovšek pa je jubilantu tudi čestital in mu podaril grafiko Rudija Stoparja. Vsi navzoči smo z aplavzom potrdili predlog Dušana Klenovška, da Vinko Šeško zasluži monografijo in naziv častnega občana. Razstavo si bo mogoče ogledati do aprila.

Še veliko dobrega in lepega na tvojih poteh, Vinko!

Video:

Ni komentarjev: