18. 1. 08

Delo za skupno dobro - 18. 1. 2008

V današnjem času pogosto rečemo, da hočejo imeti ljudje vsako delo plačano. Pa ni tako. Če samo pogledamo bogato dejavnost društev, je v njo vtkano nešteto ur prostovoljnega dela.
Zakaj sem se ravno danes spomnila na to? S planinsko skupino smo bili zmenjeni, da gremo počistit Jurkovo kočo na Lisci. Ker pa obnovitvena dela še niso bila končana, je delo odpadlo. Kar malo razočarana sem bila. No, bomo pa drugi teden na vrsti, saj delo ne bo ušlo.
Kaj nas pravzaprav žene k zastonjskemu delu? Želja po priznanju? Druženju? Jaz imam v glavnem zelo dober občutek, če nekaj napravimo, da bo vsem bolje, lepše. Spet zadovoljstvo v drobnih rečeh, torej.
Zadovoljstva in pripravljenosti sodelovati pa je tudi pri meni hitro konec, če je treba pospravljati smeti okrog bloka, ko vendar vem, da jaz ne smetim. :-)

Ni komentarjev: